HTML

Mélyföldi mesék

Január óta Hollandiában működöm, és arra gondoltam leírogatom a tapasztalataimat, ha lesznek, hátha mindenki utálni fogja:)

Szerzők

Friss topikok

  • feco42: " Kool Kitty Kat 2008.12.04. 15:28:23 amúgy amszterdam legbiztonságosabb negyede a piroslámpás ne... (2008.12.07. 12:45) Piros lampa
  • hajdú: A tábla figyelemre méltó :) (2008.09.06. 13:44) Hotel a vízben
  • schrz_&_schurz (törölt): szümpátis:D:D:D (2008.09.02. 09:53) Vendéglő a világ végén :)
  • feco42: " S_macik 2008.07.29. 16:12:20 Ha jövőre is megyek Amszterdamba azért összefutunk, nem?:P :D:D:D ... (2008.08.01. 09:21) Virágok
  • tuli _: ja, azért jött létre, hogy surcokkal lögyön telis-tele:) (2008.07.30. 17:20) Közkivánatra: Coffee-shopok :)

Linkblog

Piros lampa

2008.05.04. 15:08 feco42

Nem, nem a kozlekedesi:). Hanem a negyederol hires piros lampa. Mert hogy nem csak Amszterdamban van ilyen, hanem itt Groningenben is, csak persze kisebb. Kis varos, kis piroslampas negyed. Pontosabban itt nem is negyed hanem kis szuk utcacska, meg pedig ketto, egy a belvaros eszaki reszen, egy meg a delin. A lenyeg persze ugyanaz, a szolgaltast vegzo lanyok, ablakban kinalgatjak magukat, mely ablakok sarkaban vilagit az a bizonyos piros lampa (igazabol fenycso:)).

Miutan az Amszterdami hasonlo negyedben meg nem jartam, es mashol sem ahol ilyesmi lenne, a mult hetvegen felkerekedtem hogy megtekintsem (termeszetesen kizarolag mint turisztikai erdekesseget:)).
Viszonylag koran (este het tajban) talaltam ra az egyik ilyen utcara, es azt gondoltam hogy ilyenkor meg nem lehet tul nagy elet ott. Ezt erositette meg az a tapasztalat, hogy az elso 5-10 ablak amit lattam, le volt fuggonyozve. Mar kezdtem is feladni a remenyt amikor meglattam az elso olyat amiben volt is valaki.
Meg is ijedtem rendesen:). Merthogy azon az oldalon bukkant fel ahol en haladtam. Kesobb aztan lattam, a masik oldalon is mukodo ablakot: mindenfele koru es szinu holgyek vegzik a szolgaltatast (gondolom az igenyeknek megfeleloen:)).

Reszemrol ezzel a helyi piroslampas negyed latogatas lezarult. Mellesleg ez is olyasmi ami esszeruen mukodik itt. Meg van az a nehany  utca, ahol  a lanyok mukodnek, az ablakok (es a hozza tartozo egyeb helyisegek) miatt az utca is rendezett, akinek erre van szuksege, odamegy akinek meg nincs azt meg nem zavarja. A lanyok meg meg adot is fizetnek. Egyszeru.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://melyfold.blog.hu/api/trackback/id/tr1453368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.07.30. 13:26:32

Ilyen posztnak nem lehet nem elvenni a szűzességét...

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.12.04. 15:28:23

egyszerű és nagyszerű:)
amúgy amszterdam legbiztonságosabb negyede a piroslámpás negyed:D

feco42 2008.12.07. 12:45:00

" Kool Kitty Kat 2008.12.04. 15:28:23

amúgy amszterdam legbiztonságosabb negyede a piroslámpás negyed:D "

Azt nem tudom, ott meg nem jartam, bar mostanaban pozt az ellenkezojet hallani.
süti beállítások módosítása